Szukaj na tym blogu

17 marca 2013

Moje pierwsze kroki...




Witajcie!
Od ponad roku marzyl mi sie wlasny dziennik, no i... mam:)
Jestem baardzo szczesliwa i od razu prosze o wybaczenie
moich wszystkich bledow jakie popelniac bede na poczatku blogowania....
Za wszystkie uwagi z gory dziekuje:)







Moje fotografie ktore bede ukazywac,nie bede idealne,poniewaz obecnie brak mi profesjonanego sprzetu....Zazwyczaj posluguje sie telefonem.

Jak sama nazwa bloga wskazuje lubuje sie w lawendzie:)


Ta oczywiscie z zeszlego lata.  Ahhh mogloby wrocic ;)



Na moim blogu zobaczycie tez moje zdobycze z pchlich targow, zazwyczaj pobielone,takze moje ulubione szpargaly od GreenGate.



 Nie zabraknie tez inspiracji wnetrzarskich, modowych, kulinarnych, fryzjerskich.....


wiec zainteresownych

Zapraszam serdecznie:)

pozdrawiam
evliv






6 komentarzy:

  1. Wspaniale zdjecia, oby tak dalej
    Pozdrawiam Cieplutko
    Sela13

    OdpowiedzUsuń
  2. Pieknie,czekamy na kolejne zdjecia.Powodzenia:) pozdrawiam Iza

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj w gronie blogerów :) Ja też niedawno zaczęłam i bardzo mnie to wciągnęło.
    Zajrzyj do mnie: domowezaciszekasi.blogspot.com
    Pozdrawiam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj:) taak to wciaga,ciesze sie ze jest nas coraz wiecej;) pedze do Ciebie podgladac;) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

thank you for visiting me

Łączna liczba wyświetleń